SalesOnline Logo

SMG14005 SalesStore Banner Klantwaarde

Sales Management maart 2005

Handsfree op cursus

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Mirjam Vossen

Het succes van een verkooptraining staat of valt met herhaling. Willemsen Managementondersteuning ontwikkelde daarvoor een praktisch hulpmiddel: een cursus verkooptechniek op CD. Handig voor verkopers die veel in de auto zitten.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Verkoopbenadering op scherp

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Constant Berkhout

Reorganisatie van de salesafdeling kan verschillende achtergronden hebben: teruglopende omzet, klanten die niet tevreden zijn met uw benadering dan wel performance of te hoge kosten. Goede beslissingen over een reorganisatie moeten gebaseerd zijn op analyse en onderzoek.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Autoschade te voorkomen

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Adriaan Heino

Autoschade is vaak te voorkomen. Daarom loont het de moeite om in te gaan op het ontstaan en voorkomen ervan. Vanuit financieel oogpunt en vanuit het oogpunt van veiligheid voor uw medewerkers, die immers nogal veel onderweg zijn.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Kopen in plaats van je bekocht voelen

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Franc Coenen

Kom pas zo laat mogelijk in een verkoopgesprek met je product of dienst op de proppen. Focus in plaats daarvan op de wensen van de klant. Dat is de kern van de principes van customer centric selling, ontwikkeld door de Amerikaanse salesexpert Michael T. (Mike) Bosworth.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Verkopen aan overheid geen sinecure

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Karina Meerman

Wie producten of diensten wil verkopen aan de overheid, moet meestal een andere aanpak kiezen dan bij het zakendoen tussen commerciële organisaties.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Beter verkopen door inzicht in verloren orders en klanten

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Cees-Pieter den Hartog

Niet alleen in economisch moeilijke tijden gaat het erom de verkoopresultaten te verbeteren en het klantenbestand op peil te houden en uit te breiden. Een aanpak die perspectieven biedt, is het (re)activeren van verloren klanten. Hiervoor zijn twee zaken onmisbaar: inzicht in en grip op verloren orders en inzicht in verloren klanten.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Selfmade met passie en doorzettingsvermogen

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Lydia Lijkendijk

Gedrevenheid tot en met, emotie, doorzettingsvermogen, passie voor mensen en voor zijn vak. Dat kenmerkt Paul van Montfoort, de nieuwe Commercieel Manager van het Jaar.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.