SalesOnline Logo

SMG14005 SalesStore Banner Klantwaarde

Sales Power 2004/4

6 tips om de klant bij ú te laten kopen

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: SalesPower poster door Across the Board

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Zet uzelf en uw bedrijf goed neer

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: B2B Pitch

Omdat er meer mensen zijn die veel verstand hebben van hun vak dan dat ze boeiend kunnen presenteren, is het dikwijls saai en slaapverwekkend. Acht tips om dat te voorkomen.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Het juiste luistergedrag

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Overtuig uw klant, Sales Vraagbaak

Breng onderstaande aspecten van luistergedrag in de praktijk. Zo beïnvloedt u het gesprek positief en toont u uw interesse.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Een innige band met de klant

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Management Today

Hoe bouw je innige banden op met zakelijke klanten? Ontwikkel ook intense relaties met uw klanten door onderstaande principes te volgen.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Omgaan met veeleisende klanten

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Verkopen aan moeilijke, veeleisende klanten is een uitdaging. Zes overwegingen om u op het juiste spoor te houden.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Aanvallend telefoneren

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Hetty van Hal, DOOR Training & Consulting in Zeist

De telefoon is veel meer dan een handig communicatiemiddel. Het is een machtig aanvalswapen. Maak hier gebruik van.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Weten waarom klanten weglopen

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: SalesBusiness

Om klanten te kunnen terugwinnen, moeten de motieven waarom ze wegliepen bekend zijn. Houd bij die analyse rekening met de volgende punten:

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Hoe u klantmigratie voorkomt

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: SalesBusiness

Met de juiste instrumenten kan tot 40% van de verloren klanten worden teruggewonnen. Jammer genoeg maken slechts weinig verkopers gebruik van deze instrumenten.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Een persbericht schrijven

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Wat onbewuste signalen verraden

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: SalesBusiness

Juist voor verkopers is het belangrijk dat zij zich bewust zijn van de uitwerking die hun lichaamstaal op anderen heeft. Want wie verkopen wil, moet geloofwaardigheid en betrouwbaarheid uitstralen. De tong kan liegen,het lichaam niet.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Impasses horen er bij

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: In 9 fasen onderhandelen, Kluwer

Impasses horen bij onderhandelingen. Als u elkaars grenzen nadert, is een impasse vaak onvermijdelijk. Als een impasse uitblijft, kunt u zich afvragen of u wel stevig genoeg onderhandelt hebt.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Driedimensionaal onderhandelen

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Harvard Business Review

Onderhandelingen spelen zich af binnen verschillende dimensies: de tactiek, de vorm van de afspraken en de onderhandelingsruimte.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Richt u op succes!

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Communication Briefings

Als u eenmaal hebt vastgesteld wat uw doel is, is het moment aangebroken om de basis te leggen om dat doel ook echt te gaan bereiken. Stel uzelf de volgende vier vragen.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Concurrentie op de werkplek

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Management Support

Een beetje concurrentie kan nooit kwaad. Dat geldt ook voor elkaar beconcurrerende collegas, als u het maar goed aanpakt en het ten goede komt van uzelf en de organisatie. Een paar tips.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Dé tip voor topverkopers

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Erwin Wijman

Wie twee kinderen achterop de fiets wil vervoeren, leest het Meerlingen Magazine. Weet Jan van de Staak, specialist in Tweewielers en Noviteiten uit Middelbeers. Want hij adverteert met zijn Duo-dubbelzitter in elk nummer van het kwartaalblad voor ouders met een tweeling of drieling en een fiets. Zijn degelijk geconstrueerde dubbelzitter-fietszitje voor twee kinderen achterop is een topuitvinding. Maar Jan van de Staak is bovendien een topverkoper. Want wat doet die slimmerik? Hij zet in zijn advertentie in koeienletters niet alleen de Nieuwprijs € 79,-. Nee, daaronder vermeldt hij bovendien: Ook goed door te verkopen na gebruik, minstens voor € 40,-.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Wat te doen bij een telefonische klacht?

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron:

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Klachten, irritaties en rode kaarten

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Herman Meijer, Contour Training & Coaching in Almere

Iedere organisatie - ongeacht in welke sector of branche men opereert - heeft er mee te maken. Klachten en ontevreden klanten. Een duidelijke en klantvriendelijke handelswijze voorkomt verdere problemen en resulteert in de voortzetting van een goede relatie.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Bellen met het juiste script

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

In beelden denken

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: SalesBusiness

U ontmoet een klant en kunt zich met de beste wil van de wereld niet meer herinneren hoe hij heet. Tips van geheugentrainers om moeiteloos en langdurig namen en gezichten te onthouden.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.