SalesOnline Logo

SMG14005 SalesStore Banner Klantwaarde

Sales Power 2004/6

6 tips om met lastige klanten om te gaan

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: SalesPower poster door First rate costumer service

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Winnende presentaties

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Een goede presentatie is van een aantal factoren afhankelijk. Maak uw presentatie nog succesvoller met deze drie-stappenformule.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Doorbreek presentatie-luiheid!

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: David Bloch, Perfect Presentation

Sinds de opkomst van presentatiesoftware en de steeds verbeterde kwaliteit van de beamer, is digitaal presenteren niet meer weg te denken.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Hoed u voor agressie

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Veel verkopers denken dat ze alleen maar succesvol zijn als ze de klant strijdlustig, als een echte tijger, benaderen. Fout! Onderzoek toont aan dat klanten zich afkeren van agressieve verkopers.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

De extras van de topverkoper?

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Sales & Marketing Management

Topverkopers hebben iets extras, maar wat dan? De vijf belangrijkste eigenschappen van superverkopers.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Verkopen in een mannenmarkt

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Vijf tips voor vrouwelijke verkopers om succesvoller te bellen, te onderhandelen en de koop te sluiten als ze in een branche werken die voornamelijk door mannen wordt gedomineerd.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Het juiste aanbod

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: SalesBusiness

Als de klant het juiste aanbod doet, spreekt u hem niet alleen individueel maar ook doelgericht aan - en kunt u meer nieuwe opdrachten tegemoet zien.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Omgaan met onoprechte klanten

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Achterhaal de waarheid

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Als u het gevoel hebt dat uw klant niet eerlijk is over zijn motieven om u niet te ontvangen of geen producten af te nemen, hebt u er weinig aan om hem te confronteren met uw gevoel. Het is beter de werkelijke reden te achterhalen.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Verkoop uw idee in drie stappen

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Communication Briefings

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Omgaan met bezwaren

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Persoonlijke Verkoopstijlen, Kluwer

Hoe beter u de behoeften van de klant in kaart brengt, hoe beter uw aanbod kan zijn. Door te laten zien dat u dienstverlenend te werk gaat, gunt de klant sneller de koop aan u.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Op zoek naar het juiste stressniveau

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Stress kan constructief en destructief zijn, maar is altijd instructief. Positieve stress helpt u om meer uit uzelf te halen.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Ontspannen op vakantie

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Communication Briefings

U zult nog meer van uw volgende vakantie genieten als u optimaal plant. Voorwaarde is dat u een aantal stappen neemt voor uw in de auto of het vliegtuig stapt.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Verkeerd gedrag

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Harvard Business Review

Angst voor kritiek leidt vaak tot negatief, ondermijnend gedrag. Dat is er in soorten en maten. Vijf verkeerde gedragingen op een rijtje, zodat u die in de toekomst kunt vermijden.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Voorbereid afdingen

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Communication Briefings

Succesvol onderhandelen hangt in sterke mate af van de voorbereiding. Volg onderstaande richtlijnen u komt goed beslagen ten ijs.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Maak van een maar een ja

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: SalesBusiness

Maar wij …, maar dit … Tegenwerpingen van de klant zijn gevreesd in de verkoop. Ten onrechte, want de echte professional herkent in de tegenwerping de kans.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Dom? Welnee. Briljant!

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Erwin Wijman

Dom, die klanten! Dom! Lees mee. Verspreking 1: “Ik heb zojuist uw eindnota gevangen.” Verspreking 2: “Ik wilde het even hebben over de frequentie van mijn termijngedrag.” Verspreking 3: “Mag ik van u meneer of mevrouw Customer Care Center?”

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Acquireren kun je leren

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Jan-Willem Seip, Vendicum in Deventer

Acquisitie: voor de één een spannend en succesvol avontuur, voor de ander een ware nachtmerrie. Er bestaat immers de kans dat u wordt afgewezen. Om het risico een blauwtje te lopen te reduceren, een aantal praktische tips.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Als uw contactpersoon geen aankoopbeslissing mag nemen

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Opbouwen en uitbreiden

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Management Support

Een netwerk wordt gevormd door gelijkgestemden die gebruikmaken van elkaars kennis en ervaring.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.