SalesOnline Logo

SMG14005 SalesStore Banner Klantwaarde

Sales Power 1996/3

Voorkom een wisselwerking

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron:

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Plan van aanpak Hoe verkoopt u aan moeilijke klanten

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron:

Hier in kort bestek nog eens de negen hoofdpunten.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Spontaan presenteren: kwestie van lef en inzicht

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: David Bloch

Spontaniteit en enthousiasme zijn twee belangrijke pijlers waarop u uw presentatie bouwt. Daarbij doet het er niet toe hoe groot de groep luisteraars is.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Sales Power Zelftest Hoe effectief is uw time management?

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron:

Bent u een regelneef of een chaoot. Iemand die zn zaakjes correct op een rij heeft of die de dingen doet zoals ze komen? Om uw tijd zo effectief mogelijk te besteden, is een goede werkstructuur van belang. Hoe staat het met uw manier van aanpak? Doe de test.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Omgaan met lastige klanten

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Jaap Bron

Klanten, soms zóu je ze wat. Je hebt van die portretten die je liever wilt vermijden. Helaas kan dat niet altijd. Lastige klanten, vrijwel elke verkoper heeft er wel een paar in zn bestand. Hoe ga je hier nu mee om?

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.