SalesOnline Logo

SMG14005 SalesStore Banner Klantwaarde

Sales Power 1997/4

Meerverkoop realiseert u zó!

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Sales Power poster

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Laat ook ná de verkoop van u horen

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

10 manieren om meer te verkopen bij bestaande klanten

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron:

Meerverkoop realiseert u zó!

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Negen inkoppers

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: C. Roth & R. Alexander

Als u zeker weet dat uw prospect op uw aanbod zal ingaan, vraagt u om een bevestiging. Hieronder vindt u een aantal vragen waarmee u de verkoop afmaakt.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

De gedreven verkoper

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Floris Wijers

Hoe motiveer je jezelf? Wat zijn de belangrijkste drijfveren? Of: wat zóuden de belangrijkste drijfveren van een verkoper moeten zijn?

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Goed gastheerschap

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Bart van Luijk

Uw klanten doen geen zaken met uw bedrijf. Ze doen zaken met u. Ook als ze uw gasten zijn en u hun gastheer bent. Zelfs als u zeer vertrouwelijk met uw relaties omgaat, vergeet nooit dat het zakendoen centraal blijft staan.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Wat betekenen uw argumenten voor de klant?

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Jan Geraats & Marc van Riet

Het is van groot belang dat u product/dienst- en organisatie-kenmerken zodanig vertaalt, dat zij voor de klant doorslaggevende voordelen vormen. Dit betekent dat u altijd moet bedenken welk voordeel uw argument voor de klant heeft.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Slagvaardig afsluiten

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Rob Houkes

Het lijkt zo eenvoudig. Even een offerte de deur uit en maar afwachten wat de klant ervan vindt. Zaak is echter dat u zich actief opstelt. En daar leent de afsluiting zich uitstekend voor.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Durf te vragen

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Klachten aan de telefoon

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Bart van Luijk

De telefoon gaat. U pakt op. U krijgt de volle lading over u heen. Aan de andere kant van de lijn zit een klant die op dat moment bijzonder ontevreden is over uw organisatie. Het is aan ú hier verandering in aan te brengen.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Witte sokken

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Jort Kelder & Yvo van Regteren Altena

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Bent u goed georganiseerd?

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Op een nette en georganiseerde werkplek kunt u effectiever werken en hebt u minder last van stress. Drie tips om u op weg te helpen.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Champignon-management

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Jaap Bron

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Leren van eigen fouten

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Wim Goossens

Een fout is een leermoment. Nadat hij hersteld is, kunt u erover nadenken hoe u de fout in de toekomst kunt voorkomen. Gebruik de vragenlijst om actiever aandacht te schenken aan het leren van eigen fouten.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Uw klant is óók debiteur

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Bart van Luijk

Een verkoper doet een zaak en bespreekt de toekomst met de klant. De toekomst bestaat uit praten over de levering én de betaling. Over de levering willen verkopers nog wel praten, maar de wijze van betalen slaan zij het liefst over.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Introduceer collegas

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron:

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Wees creatief!

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Blijf niet op de achtergrond. Zo brengt u uzelf als verkoper om zeep. Een frisse, creatieve verkoopbenadering kenmerkt u als een innovator. En daarmee onderscheidt u zich van uw concurrent.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

"Nee" is niet altijd het einde

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Leo Onnekink

Bezwaren. Ze komen soms zo gedecideerd uit de mond van de klant, dat de verkoper afdruipt. Een gemiste kans, want met de juiste technieken kunt u hem toch overtuigen van de voordelen van uw product of dienst.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Check uw luistertechnieken via 24 vragen

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Bob van der Kwast

Bent u een goed luisteraar? Praat u liever dan u zwijgt? Of houdt u zich nooit bezig met dit onderwerp? Doe de test en trek uw eigen conclusies.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.