SalesOnline Logo

SMG14005 SalesStore Banner Klantwaarde

Sales Power 2000/2

Draaiboek voor een perfecte presentatie

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Sales Power poster door Sales Profi

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Een voet tussen de deur

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Hoe beïnvloedt u mensen?

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

vier tips om mensen te beïnvloeden

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Voorkom verkoopdalingen

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

acht tips om verkoopdalingen te voorkomen

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

De verkoop in de put

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Iedere verkoper komt van tijd tot tijd op een punt waar de verkoop geen stijgende lijn meer vertoont. Wat dan te doen?

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Drie eigenschappen die geslaagde verkopers delen

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Geslaagde verkopers hebben in ieder geval drie eigenschappen met elkaar gemeen:

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Tips van Tony Robbins

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Gemotiveerd blijven bij afwijzingen

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Het is helaas niet mogelijk de reactie van een prospect te voorspellen, maar u kunt wel werken aan uw reactie op zijn reactie. Zorg voor een goede bui en een afwijzing zal u minder deprimeren. Met de volgende tips bouwt u een schild tegen negatieve reacties.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Valstrik van de teleurstelling

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Direct Marketing & Communication

Iedereen krijgt ooit wel eens te maken met een teleurstelling in zijn leven. Als het vandaag niet is, dan is het morgen wel. De vraag is alleen: Hoe kunt u ermee omgaan?

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Mannen komen van Mars, vrouwen van Venus

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Iedere verkoper met een beetje ervaring weet dat verkopen aan vrouwen een andere aanpak behoeft dan verkopen aan mannen. Deze open deur wordt van handige tips voorzien in het onlangs verschenen boek GenderSell: How to sell to the Opposite Sex van Lee Robert en Judith Tingley (Simon & Schuster, 1999).

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Suggesties voor een vlot verkoopgesprek

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron:

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Zes stappen op weg naar de order

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Vertrouw op verwijzingen

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Een verwijzing kan u vaak makkelijker een nieuwe klant opleveren dan de gebruikelijke wervingtechnieken dat kunnen. Maar hoe zorgt u ervoor dat uw klanten voor u gaan verkopen? Gebruik dit stappenplan om verwijzingen te krijgen en te gebruiken.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Het eerste contact

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Aaron de Haas

Het eerste contact is meestal doorslaggevend voor succesvolle transacties. Maar omdat dit contact vaak nogal traag verloopt, worden we onzeker en ongeduldig. En dan volgt het gevaar...

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Zes tips voor een goede prijsonderhandeling

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

De prijs voorbij

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Verkopen is een vak, zeker als u met klanten te maken hebt die veel - zo niet alles - van de prijs laten afhangen. Dat is een van de lastigste verkoopsituaties waarin u verzeild kunt raken. Hoe u over prijs onderhandelt met prospects, kunt u lezen in dit artikel.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Omgaan met ruis, deel I

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: David Bloch

Tijdens een presentatie ? zelfs een verkoopgesprek ? kan ruis heel storend zijn. In het eerste deel van dit artikel van presentatiedeskundige David Bloch krijgt u belangrijke inzichten die u helpen om ruis te overwinnen.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

U bent het visitekaartje van uw bedrijf

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: David Bloch

De algemene regel is dat we geen zaken doen met bedrijven, wèl met mensen. Dus wanneer u de vertegenwoordiger bent van uw bedrijf rijst de vraag: hoe komt u over bij de klant?

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Relatieaspecten binnen onderhandelen

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Leo Onnekink

In het derde en laatste deel van de serie Prijsonderhandeling schijnt Leo Onnekink zijn licht over de relatieaspecten in het onderhandelingsproces.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Op dezelfde golflengte

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Uw gesprekspartner voelt zich meer op zijn gemak als u hem benadert op een manier die bij hem past. Om een beeld te krijgen van zijn persoonlijkheid noteert u de volgende zaken in uw klantinformatiesysteem.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Verzin eens wat anders

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron:

Hebt u er wel eens op gelet wat u allemaal zegt tijdens een verkoopgesprek? Merkte u toen ook dat veel zinnen standaard in uw gesprekken voorkomen? Vooral de openingszin is vaak hetzelfde. Verzin daarom eens wat anders.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.