SalesOnline Logo

SMG14005 SalesStore Banner Klantwaarde

Sales Power 2000/4

Relatiegeschenken: dos en donts

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Sales Power poster door Quality in Meetings

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Tips voor gebruik van voice-mail

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Waardevol oogcontact

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Optimale bezoekplanning

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Sales Profi

Voor het plannen van verkoopgesprekken zijn verschillende methoden. Voor de inhoudelijke voorbereiding van het bezoek kunt u de volgende vragen gebruiken.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Op zoek naar de beslisser

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Sales & Marketing Management

Als u een prospect wilt bezoeken, moet u eerst op zoek naar een contact in het bedrijf, het liefst natuurlijk de persoon die verantwoordelijk is voor de aankoopbeslissing. Hoe komt u erachter bij wie u moet zijn?

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Bouw op vertrouwen

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Om eventuele risicos van een aankoop te verminderen, handelen prospects alleen als zij ervan overtuigd zijn dat zij u kunnen vertrouwen. Uw huidige gedrag en acties zijn de kristallen bol die de prospect een idee geven of u een partij bent waarmee zij gerust in zee kunnen gaan. Overtuig uw prospect ervan dat u te vertrouwen bent en u zult lange, winstgevende relaties met hem kunnen opbouwen.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Succesvol telefoneren

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Omzeil de voice-mail-fuik

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Of u het leuk vindt of niet, voice-mail is een van de breed toegepaste technieken in het bedrijfsleven geworden. Voice-mail biedt mogelijkheden, maar ook beperkingen. Terwijl het een barrière kan vormen om iemand daadwerkelijk aan de telefoon te krijgen, kan voice-mail ook de kans om contact te maken vergroten.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Onverslaanbare e-mail

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Voor wie het op de juiste manier weet te gebruiken, is er geen sneller en directer communicatiemiddel dan e-mail. De volgende regels geven richtlijnen voor een optimaal gebruik van dit medium.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Motiverende motieven

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Oog voor succes

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Verkopers die willen winnen, nemen initiatieven. Het initiatief veelbelovende prospects te achterhalen bijvoorbeeld, of een order binnen te halen of een kans te gebruiken als hij zich voordoet. Verbeter uw attitude met de volgende tips:

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Helpen en geholpen worden

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Iets voor een ander doen, levert u vaak meer op dan het u kost. Als u bewust mensen helpt, zult u zien dat het leven voor u ook veel makkelijker wordt. Pas daarvoor onderstaande regels toe.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Wat zijn uw carrièredrijfveren?

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Quest Quality

Carrièredrijfveren zijn innerlijke krachten die bepalen wat u wilt en nodig hebt in uw werk. Deze drijfveren kiest u niet bewust, maar hebben te maken met uw persoonlijkheid, vaardigheden, waarden en zelfbeeld.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Checklist afsluiters

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Vier punten voordat het gesprek afgesloten kan worden.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Contact met de hoogste baas

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Als de gelegenheid zich voordoet dat u met de topmanager of met het managementteam van een bedrijf om de tafel gaat zitten, zijn er spelregels. Spelregels die evenzeer in het normale verkoopverkeer gelden, maar bij contact met de hoogste bazen met nog meer nauwkeurigheid nageleefd dienen te worden. Hier volgen de belangrijkste.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Hoe maakt u het afsluiten van de verkoop leuk?

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Hebt u zich ooit afgevraagd waarom weinig succesvolle verkopers altijd klagen dat het zo moeilijk is een verkoop af te sluiten, terwijl succesvolle verkopers vaak roepen dat verkopen leuk en gemakkelijk is? Wat is het geheim van de topverkoper? Hebben zij gewoon geluk?

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Neuro Linguistic Programming: effectief gereedschap voor de verkoper, deel I

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Nico Helmus

Wat Neuro Linguistic Programming (NLP) voor een verkoper kan betekenen weet Nico Helmus als geen ander. Hij is internationaal gelicenseerd NLP-trainer en gaat in dit eerste deel van een tweedelige serie in op de principes van NLP. Doe er uw voordeel mee.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Teleurstelling opsporen

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Laat uw klant wel het achterste van zijn tong zien? Let op de volgende signalen:

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Uw uiterlijk: een krachtiger wapen dan u denkt

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: David Bloch

De winter is voorbij, de lente is begonnen en u denkt aan uw kleding voor het nieuwe seizoen. Kent u het fenomeen van: “Goh, er loopt een stropdas binnen!”? Een verkoper heeft vrij saaie kleding en denkt het geheel op te vrolijken met een knallende stropdas. Dit kan anders. De vraag is of u er voor open staat.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Geen beter werk dan een netwerk

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: John van den Heuvel

Netwerken, het buzz-word van de zakenwereld. Een belangrijke pijler voor succes. Een verkoper met een uitgebreid relatienetwerk heeft een flinke stap voor op zijn collegas. Zonder noemenswaardige extra inspanning haalt hij zijn orders binnen. “Hoe doet-ie dat toch?”, is een veelgehoorde vraag. Deze verkoper weet optimaal gebruik te maken van het ons kent ons-effect. Hij maakt van zijn relatienetwerk een succesvol verkoopnetwerk.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Als de prijzen stijgen...

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Stijgende prijzen, ook uw bedrijf heeft er mee te maken. Maar hoe communiceert u die naar uw klanten?

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

De thuiswerkplek

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Steeds meer mensen omzeilen files en lange reistijden door thuis te gaan werken. Dat kost wel enige discipline. Maar als u het slim aanpakt, kunt u er voordeel mee behalen. Om thuis efficiënt te kunnen werken kunt u onderstaande tips gebruiken.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.