SalesOnline Logo

SMG14005 SalesStore Banner Klantwaarde

Sales Power 2000/5

9 tips om uw tijd te plannen

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: SalesPower poster door Goed, beter, best. Quest Quality

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Behoeften achterhalen

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Doe meer met uw geheugen

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Sales Profi

“Ik ben zo slecht in namen onthouden”, is een klacht die ook onder verkopers wel gehoord wordt. Een vergeetachtige verkoper is niet ideaal, maar gelukkig is deze kwaal te genezen door systematische training van de grijze massa in uw bovenkamer.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Omgaan met gatekeepers

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Sales Profi

De receptioniste, de secretaresse of een andere gatekeeper is niet half zo moeilijk te omzeilen als wel eens gesteld wordt. Vergeet nooit dat deze mensen afhoudend reageren omdat het bij hun baan hoort om selectief te zijn. Het is hun taak om de beslisser werk uit handen te nemen en te zorgen dat hij geen tijd verspilt.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Voorbereiding van het telefoongesprek

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Sales Profi

Wat u over de beslisser moet weten voor u de hoorn van de haak neemt:

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Bellen zonder kloppen

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Sales Profi

Verkopers zoeken soms hun heil in belletje trekken, omdat ze een hekel hebben aan de telefoon of er niet mee om kunnen gaan. Hieronder volgen zeven regels om het maken van afspraken met nieuwe klanten te vergemakkelijken.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Time management onderweg

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Werken met een checklist

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Een oud gezegde in de VS is: Plan uw werk en werk aan uw plan. Zorg voor een checklist van dingen die u wilt doen, niet alleen voor zakelijke activiteiten, maar ook voor uw persoonlijke zaken.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Tijdmanagement: de vaardigheden

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Gebruik uw tijd effectief op reis

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Voor grote groepen verkopers geldt dat zij relatief veel tijd kwijt zijn aan reizen. De makkelijkste manier om niet onnodig veel tijd onderweg te zijn is nadenken voordat u de weg op gaat en klanten gaat opzoeken.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Breek door en vind de echte behoeften

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Volgens Bruce Seidman, adjunct-directeur van het Sandler Sales Institute, een instituut met 178 traniningscentra in de VS, zijn de meeste verkopers bezig met het peilen van intellectuele problemen als zij denken dat zij de behoeften aan het peilen zijn. Ook zijn verkopers te zeer gericht op het vinden van een aanknopingspunt om hun kennis ten tonele te brengen. Daardoor luisteren zij veelal niet goed.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Peil de behoeften van uw klant

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Het is een feit: aankopen worden uit emotionele overwegingen gedaan maar met logica verantwoord. Kopers gebruiken defensieve tactieken om te verbergen dat zij een emotionele behoefte hebben en maken het verkopers daarmee moeilijk om de echte behoeften en wensen te achterhalen. Welke technieken zijn er om de ware behoeften te achterhalen?

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Neuro Linguistic Programming: effectief gereedschap voor de verkoper, deel II

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Nico Helmus

Na het lezen van het eerste deel van deze serie hebt u uw prospects en klanten op een nieuwe manier benaderd. U bent in de eerste plaats gegaan voor het opbouwen van vertrouwen, rapport. En vooral: u weet dat uw wereldbeeld en die van de klant verschillen, en kunt u daarom in het model van de klant inleven.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Stress: goed of kwaad?

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: David Bloch

Bent u in staat de goede en de slechte eigenschappen van stress te onderscheiden? Ik hoop t voor u. Want een bepaalde mate van stress hoort nu eenmaal bij het werk dat u doet. Wat u ermee doet, daar gaat het nou om.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Effectief vergaderen kan

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: John van den Heuvel

Nederlanders staan bekend als echte vergadertijgers. Logisch, want een vergadering is een sterke werkvorm die rijke resultaten kan opleveren. Mits iedereen goed voorbereid en gedisciplineerd te werk gaat.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Verkopen aan de eigenaar

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Als u uw prospect het gevoel kunt geven dat hij al de eigenaar van uw product is, zult u het hem makkelijker kunnen verkopen. Met een kleine kunstgreep in uw taalgebruik kunt u dit gevoel oproepen.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Wees nog overtuigender

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Sales & Marketing Management

Zelfs ervaren verkopers hebben op zijn tijd behoefte aan een opfriscursus om hun overredingskracht opnieuw aan te scherpen. Hieronder vindt u vijf tips waarmee u tijdens het verkoopgesprek beter kunt overtuigen.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.