SalesOnline Logo

SMG14005 SalesStore Banner Klantwaarde

Sales Power 2000/6

8 tips om verkoopdalingen te voorkomen

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: SalesPower poster door Selling Power

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Maak de balans op

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Partner van uw klant

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Verkoop-Binnendienst

Natuurlijk bent u geïnteresseerd in uw prospect tijdens de verkooponderhandeling. Waak er echter voor dat uw betrokkenheid niet afneemt nadat de order is afgesloten.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Verkoop het beste van uzelf!

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Bizz

Hoe blijft u interessant voor klanten, prospects en relaties? Hoe voorkomt u dat uw klant naar uw concurrent stapt?

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Waar en hoe komt u aan prospects?

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Voor meer succes met prospecting is het van belang om consequent en consistent te werken. Verwerk onderstaande tips in uw planning voor het werven van nieuwe klanten.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Is uw klant tevreden?

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Planung & Analyse

Klantenbinding en klanttevredenheid hangen nauw met elkaar samen. En klanttevredenheid is weer opgebouwd uit mate van bevrediging van de behoefte van de klant, uit aanbodscompetentie en uit servicekwaliteit.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Financieel de puntjes op de i

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Door flexibel om te gaan met financiële voorwaarden, haalt u wellicht een order binnen die anders aan uw neus voorbij gaat. Stel uzelf daarom bij aarzeling aan het einde van de verkooponderhandeling onderstaande vijf vragen.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Houd controle over uw verkoop

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Sales Profi

Een goede verkoper moet in staat zijn de verkoop adequaat te controleren, anders loopt hij in de afsluitende fase tegen problemen aan.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Neuro Linguistic Programming: effectief gereedschap voor de verkoper, deel III

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Nico Helmus

Het derde en tevens laatste deel van verkopen met NLP gaat over metaprogrammas. Iedereen kent wel het halfvolle of half lege glas: de eerste groep ziet wat er is en de tweede groep ziet wat er niet is. NLP noemt deze filters metaprogrammas.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Werken op een beursstand is toch leuk?!

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: David Bloch

Het kan zijn dat één van de promotionele activiteiten van uw bedrijf het deelnemen aan een (vak)beurs of een tentoonstelling is. Zon gelegenheid geeft heel wat reden tot nadenken, organiseren en regelen.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Haast u als u tijd hebt, dan hebt u tijd als u haast hebt

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: John van den Heuvel

Tijd. We hebben het allemaal tot onze beschikking, maar kunnen er geen invloed op uitoefenen. Tijd is een vast gegeven. Het is bovendien slechts in beperkte mate voorhanden, wat o zo makkelijk leidt tot bestedingsproblemen.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Expert in telecom

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Mail met flair

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Iedere mailing die u naar een prospect of klant stuurt, is een verkoopkans. Gebruik de volgende indeling om te checken of de mailing naar het juiste adres gaat.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Luister naar me

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Als verkoper zou het uw hoogste prioriteit moeten zijn om uw klanten te helpen. Om te kunnen helpen, moet u kunnen luisteren. Effectieve luistervaardigheden leren u om de behoeften, prioriteiten en persoonlijkheid van uw klant beter in te schatten en uw presentatie onweerstaanbaar te maken. Hier volgen de zeven belangrijkste regels van goed luisteren.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Goed presenteren: een checklist

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: David Bloch

Bij een presentatie komt meer kijken dan alleen het houden van een leuk verhaaltje. De accommodatie en hulpmiddelen zijn minstens zo belangrijk. Daarom heeft David Bloch een checklist voor u samengesteld. Met deze checklist kunt u aangeven welke punten voor uw presentatie belangrijk zijn. Iedereen heeft uiteraard zijn eigen wensen en voorkeuren. De genoemde punten vormen de basis voor uw eigen checklist.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Verkoop kwaliteit

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Kleurrijk presenteren

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

In zijn boek Color for Impact beweert Jan V. White dat publiek 82% langer geboeid blijft als een presentatie in kleur wordt gehouden. Gebruik kleuren met de volgende richtlijnen in het achterhoofd:

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.