SalesOnline Logo

SMG14005 SalesStore Banner Klantwaarde

Sales Power 2001/7

De bedrijfsatleet-test

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

8 adviezen om interessant te blijven voor uw klanten

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: SalesPower poster door Bizz

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Het sollicitatiegesprek

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Sales Profi

Welke vragen kunt u tijdens het sollicitatiegesprek verwachten?

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Samen sterk

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron:

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Zakendoen op de juiste manier

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Wie goed doet, goed ontmoet. En dat is nergens meer waar dan in de verkoop. Het principe van reciprociteit (wederkerigheid) is hier als nergens anders van toepassing.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Verschillende communicatiestijlen, verschillende benaderingen

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: David Bloch

Als verkoper is de kans groot dat u ooit een NLP-training (Neuro-Linguistic Programming) hebt gehad. Misschien gebruikt u dagelijks bewust de krachtige technieken, misschien bent u zon expert dat het onbewust gaat, en misschien is het helemaal nieuw voor u. Hier een vereenvoudigd overzicht van de communicatiestijlen als ingang en beïnvloedingstechniek.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

O jee, ik ben de draad kwijt

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Sales Profi

Een black-out kondigt zich nooit aan. Opeens is-ie er, loopt het zweet u tappelings van de rug en heeft u het gevoel dat u zo snel mogelijk het pand moet verlaten. Tips om het hoofd koel te houden.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Hoe wordt u een bedrijfsatleet?

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Veel verkopers hebben last van stress. Wat dacht u van een manier om betere resultaten te halen en toch aan het einde van de dag genoeg energie over te hebben om nog leuke dingen te gaan ondernemen?

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Bent u geschikt als verkoopleider?

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Sales Profi

Wilt u binnen afzienbare tijd de leiding van de buitendienst op u nemen? Als verkoopleider wordt niemand geboren. Daarom moet u weten wat er in zon positie op u afkomt en wat ervoor nodig is om deze positie succesvol te kunnen vervullen.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Een telefonisch verkoopgesprek plannen

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Op tijd betalen

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Bizz

Als u wilt dat u klanten u op tijd betalen is een eerste voorwaarde dat u goede afspraken met ze maakt. Alles op een rijtje.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Effectief luisteren

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Sales Memos

Er is een groot verschil tussen horen wat de ander zegt en luisteren naar wat de ander te zeggen heeft. Vermijd de valkuilen die u beletten om goed te luisteren.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Een drie-gangen-diner of een patatje?

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Tips Advies Verkoop

Er bestaat een trucje om uw omzet te verhogen door iets aan te bieden dat u niet zult verkopen…

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Een kwestie van voorbereiden

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Een voet tussen de deur krijgen

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Als u de prospect niet te spreken krijgt, kunt u hem ook niets verkopen. Toegang krijgen tot de prospect is de eerste stap in de verkoop.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Motiveer de prospect

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Het is eenvoudiger om te verkopen aan gemotiveerde prospects. Vier stappen om de prospect zover te krijgen dat hij zaken met u doet.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Overwin bezwaren

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Momenten van de waarheid op de beurs

Zie elk bezwaar als een koopsignaal. Als een kans om de order vroeger of later af te sluiten. Houd u echter aan de volgende regels.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

U kunt ook schaarste creëren!

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Andries Hoitsma

Met een stel vrienden zouden we in ons favoriete restaurant gaan eten. Toen we binnenkwamen zagen we dat het restaurant al voor driekwart vol was, en wij hadden natuurlijk niet gereserveerd. Op de paar onbezette tafels stonden bordjes met daarop de tekst gereserveerd. Dat was jammer! Een ober kwam naar ons toe en vroeg vriendelijk: "Wat kan ik voor u doen?" Ik vroeg: "Hebt u nog een tafel vrij voor vier personen?" Waarop hij antwoordde: “U ziet dat we vol zijn, maar ..eh, wacht eens even” - en terwijl hij een bordje gereserveerd weghaalde - “hier kunt u plaats nemen". Wij waren natuurlijk verheugd! En ik kan u verzekeren dat het eten extra goed smaakte.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Koopsignalen in lichaamstaal

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Frank van Marwijk

Het juiste moment om de koop af te sluiten wordt bepaald door de koopsignalen die de klant afgeeft. Als een klant geïnteresseerd is in de aankoop van uw product zal hij dit vaak laten blijken door zijn woordkeus. Non?verbaal zal de klant ook zijn belangstelling laten blijken. Als een klant enthousiast is over uw product, merkt u dit eerder aan zijn lichaamstaal dan aan wat hij zegt.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Herken het gedrag van uw klant

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Momenten van de waarheid op de beurs

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

De tien geboden

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Als uw prospectbron opdroogt, gebruik dan de volgende tien geboden om de bron weer te laten overlopen van nieuwe prospects.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.