SalesOnline Logo

SMG14005 SalesStore Banner Klantwaarde

Sales Management juli-augustus 2004

Tevreden gasten zijn de beste reclame

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Lydia Lijkendijk

Jonnie Boer, eigenaar en chef-kok van Michelin-sterrenrestaurant De Librije in Zwolle, ontwerpt exquise maaltijden met prachtige verse ingrediënten en brengt ze met groot succes aan de klant. Sales bij cooking around, zou je kunnen zeggen. "Zoals wij snoekbaars maken, doet niemand dat." Ziedaar een unieke propositie en een gat in de markt.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

T-Mobile zweert bij draadloos internetten

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Mirjam Vossen

De hotspot voor draadloos internet is een vondst die nog alleen handig is voor de zakenreiziger. Als het aan T-Mobile ligt, krijgt ook de gewone eindgebruiker straks de smaak te pakken.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Klant heeft recht op goede gesprekspartner

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Bernhard Rittger

Paul van Montfoort, sales manager Geberit Nederland, hecht veel waarde aan samenwerken, zowel binnen de eigen organisatie als daarbuiten met klanten. Want mensen maken het verschil.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

De ins en outs van Europese aanbestedingen

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Jos Plattel

Een sales manager van een middelgrote of grote onderneming kan het zich nauwelijks permitteren om niet mee te dingen naar grote overheidsopdrachten. Een uitleg van de spelregels rond Europese aanbestedingen die volgens veel verkoopmanagers te ingewikkeld zouden zijn.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Succesvol verkopen door persoonlijke kracht

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: J. Marvin Sutherland

Hoe haalt een sales manager het beste uit zijn verkopers? Hoe zorgt hij ervoor dat zij effectief omgaan met hun uitdagingen en tegenslagen? Essentiële vragen voor de sales manager die hij beantwoord wil zien.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Denk groot, begin klein

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Jaap van Sandijk

Het elfde artikel in een serie over key-account management in de praktijk, een aanpak waarbij topklanten en leveranciers samen werken aan (toekomstig) succes. Laurens Hoekstra, client services director van NykampNyboer, vertelt over nieuwe en bestaande business, het gebruik van de stilte en het buikgevoel.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Synchronisatie van marketing en sales

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Harrie van Heck

Het bieden van toegevoegde waarden wordt vaak pas in praktijk gebracht wanneer marketing en sales op een elkaar ondersteunende manier samen optrekken. Werken uw verkoopafdeling en uw marketingafdeling voldoende samen?

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Kennis managen met communities

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Carla Verwijs & Marcel Dissel

Communities lijken dé oplossing te zijn voor kennismanagementproblemen in bedrijven. Een aantal handvatten voor managers die (virtuele) communities willen implementeren in hun salesorganisatie.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.