SalesOnline Logo

SMG14005 SalesStore Banner Klantwaarde

Sales Power 2000/9

9 adviezen om prijsbezwaren weg te nemen

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: SalesPower poster door Communication Briefings

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Verkopen als de brandweer

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Afsluittechnieken

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron:

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Verkopen is als bergbeklimmen

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: John van den Heuvel

Een verkoopgesprek is te vergelijken met het beklimmen van een berg. Een bergbeklimmer die zijn leven lief heeft, bereidt zijn klim gedegen voor. Dit geldt ook voor de verkoper die houdt van zijn vak en daarin de beste wil zijn. Bent u ook zon verkoper?

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

De helpende hand reiken

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

In tijden van nood leert men zijn vrienden - en zichzelf - kennen. Niemand zit te wachten op rampen, maar als een klant in een crisissituatie geraakt, doet zich de mogelijkheid voor om uw vaardigheden als probleemoplosser te tonen en de banden met de klant te verstevigen.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Omgaan met irritante dwarsliggers

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Office Hours

Springt u uit uw vel of blijft u ijzig kalm? Hoe gaat u om met collegas die het bloed onder uw nagels vandaan halen?

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Beoordeel uw klant

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Informatie voor de verkoopleiding

Analyseer bij een nieuwe klant tijdig wat hij voor uw bedrijf waard kan zijn. Anders investeert u veel tijd en geld in hem, terwijl omzet en winst bij uw verwachtingen achterblijven.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Klantrelatiemanagement

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Planung & Analyse

Relatiemanagement wordt steeds meer een kwestie van teamwerk. Met de juiste expertise haalt u met een team het beste uit het klantrelatiemanagement.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Klanten binden door innovatie

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Planung & Analyse

Innovatie is een belangrijke pijler onder relatiemanagement. Besteed daar dan ook aandacht aan, want voor u het weet is uw klant vertrokken naar uw concurrent.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Het ijs breken

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: New Account Selling

Bijna iedereen houdt ervan om een beetje op te scheppen. Uw nieuwe prospect is waarschijnlijk geen uitzondering op deze regel.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Ideeën genereren

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Van Victor Hugo is de uitspraak dat niets zo krachtig is dan een idee dat op het juiste moment komt. Uw carrière vaart er wel bij als u de mensen om u heen weet te overtuigen van het feit dat u vaak waardevolle ideeën invallen.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Wat drijft u?

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Quest Quality

Carrièredrijfveren zijn innerlijke krachten die bepalen wat u wilt en nodig heeft in uw werk. Ze komen voort uit uw persoonlijkheid, vaardigheden, waarden en zelfbeeld.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Weet wat u moet weten

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Sellling Power

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Omgaan met twijfels

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

U hebt net een flitsende presentatie afgerond en u bent overtuigd van het feit dat uw product de prospect heel veel te bieden heeft. Dan ziet u de twijfel bezit nemen van zijn gezicht.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Kom tot overeenstemming

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Communication Briefings

Verlies niet de moed als u niet tot overeenstemming kunt komen. Houd de volgende zaken voor ogen en blijf positief.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Val met de deur in huis

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Secretarys Letter

Natuurlijk is het niet de bedoeling dat uw brief meteen in het ronde archief verdwijnt. Gebruik de volgende tips om meteen de aandacht te trekken met uw brieven:

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Omzeil het writers block

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Communication Briefings

Het overkomt iedereen wel eens: het writers block, de psychische blokkade waardoor u geen zinnig woord op papier krijgt. Hoe voorkomt u dat?

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

U ziet niet wat u ziet!

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron:

Overkomt het u ook wel eens dat een ander u verkeerd begrijpt? En u bent toch zo duidelijk! U verwoordt de feiten zo helder. Het overkomt ons allemaal, maar hoe kan het toch dat de ander u niet goed begrijpt?

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Tien (oude) taalgeboden

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron:

Wat irriteert u het meest in het gedrag van verkopers wanneer ú de klant bent? Laten we eens kijken naar enkele taal-irritaties. Natuurlijk... úw taalgebruik is in orde, maar misschien kunnen enkele van uw collegas deze inzichten gebruiken?!

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Bouw een loyale klantenkring op

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Achterhaal de behoeften

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Als u in staat bent om de behoeften van de prospect te achterhalen en u in te leven in zijn wereld, dan hebt u een goede basis voor het binnenhalen van de order. Onderstaande tips helpen u hierbij.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.