SalesOnline Logo

SMG14005 SalesStore Banner Klantwaarde

Sales Power 2001/5

8 adviezen om een winnaar te worden

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: SalesPower poster door Selling Power

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

De auto van de zaak

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Bizz

Best verkochte modellen waarvan de verkoopprijs begint boven ¦ 40.000,- in 2000

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Hoe sluit u af?

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron:

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Controle over uw professionele leven

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Zes typen toehoorders

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Sales Memos

Het is lastig in te spelen op een zaal voor toehoorders die allemaal hun eigen karakter en houding hebben. Hieronder zes typen gedefinieerd waarmee u te maken kunt krijgen.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Presenteren: overbrug de kloof

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: David Bloch

De effectiviteit van uw presentatie berust op de kwaliteit van het contact dat u met uw luisteraars hebt. Maak meer gebruik van zowel de non-verbale als de verbale mogelijkheden om uw kans op slagen te verhogen.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Het juiste relatiegeschenk

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Kamerkrant

U wilt uw klant door middel van een geschenk laten weten dat u de relatie tussen hem en uw bedrijf waardeert. Maar waar moet u op letten om goed voor de dag te komen?

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Wie is u?

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Tips & Advies Verkoop

Als verkoper komt u bij veel verschillende mensen. Kent u de verschillende karaktertypen en weet u hoe u erop kunt reageren?

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Hoe gaat u om met een nieuw contact?

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Bouwen aan een goede relatie

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Stel, u hebt een geweldige account, de relatie is goed, de klant waardeert en vertrouwt u en beschouwt u als een lid van zijn team. En dan komt u er opeens achter dat uw contact vertrokken is naar een andere baan en u het moet doen met zijn opvolger. Wat nu?

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Bent u te bereiken?

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Management Team

Veel klanten ergeren zich aan de bereikbaarheid van bedrijven. En als een klant zich maar lang genoeg ergert, is de kans groot dat hij naar de concurrent gaat. Even wat feiten op een rijtje waar u uw voordeel mee kunt doen.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Werk aan een netwerk

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Quest Quality

Een goed netwerk is een nuttige bron van informatie en helpt u om nog beter te verkopen. Maar hoe komt u aan een goed netwerk?

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Op bezoek bij de klant

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: De Verkoop Vraagbaak

U bereidt zich voor op een bedrijfsbezoek door de volgende vragen voor uzelf te beantwoorden:

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

De gouden handdruk

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Management Team

Ontslagen. Uw manager deelt u mee dat uw diensten niet langer op prijs worden gesteld. Wat nu? Negen tips voor een 18-karaats gouden handdruk.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Mensen die mensen nodig hebben

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Selling Power

Verkopers die investeren in relaties binnen het eigen bedrijf plukken daar de vruchten van. Maar niet alleen zij, ook hun klanten varen hier wel bij.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Van verkoper tot adviseur

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Sales Memos

Als verkoper is het de bedoeling dat u de klant zo goed mogelijk adviseert om zo tot de beste oplossing te komen. Ieder adviestraject bestaat uit vijf fasen die u achtereenvolgens met uw klant doorloopt.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Redenen waarom klanten ontrouw worden

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Sales Profi

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Klanten terugwinnen met sympathie

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Sales Profi

Een weggelopen klant terughalen is een moeilijke, maar lonende taak. Neem de moeite om met doelgerichte en serieuze pogingen verloren klanten weer terug te winnen.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Slaat u de plank ook wel eens mis?

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Andries Hoitsma

Achmed komt met zijn vrouw de winkel binnen en vraagt aan Klaas, de verkoper: "Verkoopt u stofzuigers?" Klaas geeft uitleg over diverse stofzuigers. Achmed vraagt aan Klaas: "Welke vind u de beste?" Klaas begint weer alle voor- en nadelen te vertellen. Achmed wil allerlei gedetailleerde informatie weten en raakt daarbij af en toe Klaas aan. Met dit aanraken heeft Klaas zichtbaar moeite.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Succesvol telefonisch nieuwe klanten werven (5)

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Jorrit Spruijt

U hebt een prettig gesprek gehad, u denkt dat de prospect geïnteresseerd is en u doet een afsluitend voorstel. Maar de potentiële klant wijst het voorstel af of geeft aan dat hij er nog even over na moet denken… In dit laatste deel van deze serie aandacht voor de fase doelgericht afsluiten.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.

Wees zuinig op uw tijd

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Dagelijks Beleid

Efficiënt gebruik maken van uw tijd is een kwestie van nadenken over uw bezigheden en manieren vinden om ze niet of sneller te doen. Enkele tips om tijd te besparen die hun nut in de praktijk hebben bewezen.

U moet zijn ingelogd om dit pdf bestand te downloaden.