SalesOnline Logo

SMG14005 SalesStore Banner Klantwaarde

Trefwoord: callcenters

Voordelen van outbound telesales

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Robbert Heemskerk & Hans Bach

Om de markt actief te benaderen kan het een goede keuze zijn een outbound telesalesafdeling op te zetten. U kunt er als organisatie voor kiezen om het zelf te doen, maar u kunt ook denken aan de inschakeling van een facilitair call center. De voors en tegens op een rijtje.

Download

ABN-Amro doet veel meer dan triple sales

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron:

In april is het Customer Contact Center van ABN Amro door de vakjury van de Nationale Contact Center Awards (NCCA) bekroond met de Golden Award als beste inhouse contactcenter in de categorie groot. Het bijzonder lovende juryrapport en de uitzonderlijke verkoopresultaten vormen alle aanleiding voor een nadere analyse van deze successtory.

Spraaktechnologie via de telefoon

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Arjan van Hessen

Bij zakelijk telefoonverkeer gaat het om helder en doeltreffend klantcontact. Een open-vraag spraakherkenner en een juiste classificatie van gesprekken kunnen uitkomst bieden.

Download

Strategische (out)sourcing customer care

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Annemiek van Moorst

Hoe belangrijk is customer care voor uw bedrijf? Is dit afhandelen van klantcontacten een kernproces en, zo ja, een kerncompetentie? Iets waar uw organisatie uitzonderlijk goed in is? Of zou u dat graag willen, maar is de realiteit anders? Hoe organiseert u het? Immers, "service is sales".

Klantcontact uitbesteden?

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Robbert Heemskerk & Hans Bach

Klanten zijn core business. Contacten met klanten moet u niet een-twee-drie uitbesteden, maar anderzijds is de meerderheid van de klantcontacten geen kerntaak van uw bedrijf. De Nederlandse facilitaire markt gaat in de komende jaren flink groeien.

Download

Logische tips voor beter serviceniveau contact centers

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Ron van Voorst

Optimale klantenservice kan dankzij moderne technologie op het gebied van onder meer CRM, WFM en interactieve voice response (IVR). En toch wordt er slechts mondjesmaat gebruikgemaakt van de beschikbare faciliteiten en laat de kwaliteit van de klantenservice nog regelmatig te wensen over. Daarom behoort de vraag hoe contact centers hun serviceniveau kunnen verhogen, tot de hot items in het bedrijfsleven.

Download

Meer integratie en meer functionele toenadering

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Jasper Kakes

De sales manager heeft dé perfecte salesactie bedacht die de organisatie honderden nieuwe klanten moet opleveren. Het contact center wordt vervolgens overstroomd met telefoontjes, e-mails en sms-berichten van verwachtingsvolle klanten. Deze contacten moeten uiteraard snel en in één keer goed worden opgepakt en afgehandeld. Hoe is dit zodanig te organiseren dat alles vlekkeloos verloopt? Met een goede planning is het contact center voorbereid.

Download

“Succes in sales is een kwestie van erbij horen”

author1) || !empty($article->author2) || !empty($article->author3)) : ?>
Bron: Irene Herbers

In callcenters is het een crime om bellers te motiveren. Met Galalion®, een revolutionair beloningsmodel voor met name outbound acquisitie, lukt dat verbazingwekkend goed. Zo goed zelfs dat je op moet passen dat het niet uit de hand loopt. Het model gaat uit van intrinsieke motivatie. Zodra je het hart raakt van de beller en inspeelt op zijn behoefte om erbij te horen, gaat hij als een speer. Met het principe wij versus zij valt veel winst te behalen. Van 50 tot 100% schrijft de vakpers.

Download